Case Study
ROXs - real life gaming console

ROXs - real life gaming console

  • Date: Februari 2016
  • Client: A-champs
  • Category: R&D Prototyping

ROXs - real life gaming console

ROXs gets kids away from screens and makes them move. “…like playing Super Mario in the backyard”. Waarom ROXs? De feiten zijn duidelijk: kinderen bewegen tegenwoordig te weinig. Ze brengen veel te veel uren voor schermen door en te weinig tijd met rennen, bewegen en spelen in het echte leven. Iedereen is zich bewust van dit probleem, maar tot nu toe zijn er geen overtuigende productoplossingen die miljoenen Amerikaanse kinderen met succes aanzetten tot meer lichaamsbeweging. Dat is waar A-Champs om de hoek komt kijken. Het idee is om kinderen producten te geven die hen op dezelfde manier vermaken als videogames - maar dan offline, weg van het scherm.

Onze expertise

  • R&D
  • Prototyping
Contact

Neem contact met ons op

Klaar om jouw online project te lanceren? Boontjes IT is er om jou te helpen. Plan vandaag nog een vrijblijvende afspraak in.

Marvin BoontjesSoftware ontwikkelaarBoontjes ITPopulierenstraat 73 1731 ST Winkel+31(0) 6 409 38 599boontjes-it.nlinfo@boontjes-it.nl